Wednesday, September 1, 2010

Aku tengah bosan

huhuhu...aku tengah bosan nak membaca paper ni..banyak je paper yg aku kena baca...Ada je paper yg aku kena review...Tapi tak buat2 lagi ni....Mood raya dah sampai...so aku telah menjadi malas...huhuhu...oh mengapa kah...

hari ni hari yg ke 23....poyo je kata nak diet sakan bulan posa ni...tapi hareemmm...hehehheh...tak de la aku melantak hebat pon...tapi aku target at least tiap2 malam aku workout....ni tak..makan je yg aku control...aku timbang semalam..berat aku dah turun...dah 71-72 kg gitu la....berat sgt tu wei..cam anak gajah la plak beratnyer...even tak la exact sangat pasal penimbang analog...aku kena beli penimbang digital ni...yg siap ada fat percentage tu....huhuhuh...
aku ni ...asyik gemuk jer...bila la aku ni nak kurus...huhuhuh..laki aku cakap..aku dah kurus dah...cuma montot aku je besar...oooh tidak...aku tak percaya tu semua...aku rasa aku gemuk jer...aku tak peduli..malam ni aku nak buat workout...ni aku nyer target...aku nak capai 65 kg pada 15 Oct 2010 ini...korang rasa tercapai ke tak??? think postif....aku nak reliasikan target aku tu...so...apa yg aku perlu buat??? nanti ada masa akan aku listkan...

aku rasa aku kena buat diary diet gak kan...so that aku boleh tau berapa kalori ygmasuk ke dalam badan aku ni....ok...mulai hari ni..aku akan start mencatat setiap apa yg masuk ke dalam badan aku...dan aku akan pastikan aku minum air 2 liter sehari...

No comments:

Post a Comment