Tuesday, September 28, 2010

Update Week 1

Salam...

Diam tak diam sudah seminggu aku start bera2 diet n workout semula...Kejap je masa berlalu...Pagi ni aku timbang dah turun 2kg...yehaa.....okla...dah 72 kg....Diet aku tak de la lean sgt....Still makan nasi n roti...Workout pon biasa2 jer, selang sehari kot...Aku still tak de stamina lagi..Cepat mengah...Target aku nak up kan aku punya metabolisme and stamina...

Oh ya..aku teringin nak beli sport shoe yg bau tapi hubby aku tak bagi...Dia kata, kalau setakat beginner tu pakai yg biasa2 je la....isk...Bukan apa...kasut aku sekarang ni....aku main hentam beli jer..time tu nak cepat..beli kat dlm giant..murah jer...rm 49.90 rasanya....So berat la kan...Habis belakang kaki aku melecet bila aku power walk n jog atas treadmill..isk isk..Tak pe la....new target aku...bila aku dapat cecah 69kg, aku akan beli kasut baru...hahhahahah...Hopefully by this sunday aku akan dapat capat 70kg...Giler cepat tu kalau dapat...huhuhuhu...tak pe...target mesti ada n realistik gak target tu...2 kg per week, ok la kan...Aku tgk biggest loser asia tu...7kg per week..lagi dasyat...isk isk...

Measurement body aku tak amik lagi..Malas la...Aku rasa cam tak de pengurangan jer...Next week la aku measure...

No comments:

Post a Comment