Wednesday, October 13, 2010

Apa aku buat hari ni...

   Saja nak recap balik apa yg dibuat hari ni....

Breakfast 10 a.m : 1 cawan low fat milk + roti wholemeal 2 genggam (roti ni jenis sebuku besar, so aku cubit skit2)

Lunch 12.30pm : Makan roti wholemeal lagi..cubit skit2...(Actually bz and tak sempat nak pi makan..aku belasah je bekal roti yg ada dlm beg tu)

1.00p.m...Aku ada apoinment utk facial kat Reeskin...Buat back mask sekali...Arghhh release stress aku....

3.30p.m tea break kat secret recipe....Aku makan gak even perut tak lapar...Takut perut masuk angin atau aku akan jadi singa yg lapar pada waktu malam....huhuhuh....lupa lak nak snap gambar aku makan....aku order pan grilled dory fish with lobster souce kot....Ni gambar aku google...tapi since aku tak makan fries, aku mintak tukar fries ngan extra vege....so, aku hanya makan fish ngan vege je la...vege dia best..sweet jer...yummmy....


Pan-grilled Dory with Lobster Sauce (Rm 17.80 kot)

5.00pm ..Amik anak kat Taska, pastu direct pi pasar malam...Husband nak makan nasi ayam n yong tau foo... Aku pon beli la stok buah2an sekali...Aku beli betik, apple hijau n merah dan oren...Aku suka dragon fruit, tapi tak de lak jual kat pasar ni....Anak aku bukan pemakan orgnya...Dia aku belikan satay 2 cucuk jer...Malam nanti, makan nasi ayam sekali ngan hubby aku...

8.00p.m Aku start ber JM....fuh..sempot...hahhahahah...belasah je la..asal bergerak kan....kikikikiki...bila la nak boleh upgrade ke second level ni???? asyik dok level 1 je...

9.00p.m Hubby balik keje n nak makan...Kena layan @ teman dia makan... Tengok2 dia tak habis yong tau foo...siap paksa2 aku habiskan lak...aku kuis2 makan kangkung je....hehheh..Sambil teman dia makan tu..aku makan oren sebijik...tak lapar pon..tapi aku nak gak makan...aiyak....

11.00pm...Disebabkan kerisauan pada sessi penimbangan jumaat ni, aku telah meminum Apple phyto fiber...Minuman ni utk detox badan kita....Aku beli kat Farmasi Caring subang parade...Salesgirl tu beria dok promote kat aku..Dah 2-3 minggu kot aku beli, tapi baru sekali je minum...kenapa???? sebab rasanya tak sedap...ahhahahahha...dulu2 aku pernah detox ngan Juvanex...best gak la rasanya...boleh ditelan la...cam ada rasa ENO skit2....yg apple phyto fiber ni, memang cam telan lumut hijau la....erk......tapi ku telan jua...tengokla..esok membuang ngan hebat ke tak...huhuhuh...oh ya...harga dia dalam rm60++ sekotak...adalah dalam 15 sachet kot..entah aku lupa la...nanti tgk balik...

2 comments:

  1. sedapnye western tuuu wehhh.. huhuhu

    ReplyDelete
  2. Good sharing, on top of that, the natural herbal extracts in Juvanex stimulate the detox process in the liver, thus accelerating its clearing and elimination actions against harmful substances in the body, allowing it to rejuvenate completely. For detail visit:
    http://kidbuxblog.com/cleanse-and-rejuvenate/





    Best Regards,
    Split Queen Box Springs or split queen box spring

    ReplyDelete