Thursday, October 28, 2010

Fitness First Membership to let go....

Setelah aku pikirkan masak2...Aku berhasrat ingin men'transfer'kan membership fitness first aku kepada sapa yg berminat untuk menyambung kontrak aku ini...

Kelebihan transfer membership dari aku ini adalah:

Monthly fee = RM 185 jer  ( sekarang ni fee RM 225monthly ) jimat dah RM40 monthly kan

Membership tahap PLATINUM....meaning ko boleh pi mana2 gym FF kat Mesia ni...towel boleh guna free...sapa yg berminat boleh baca kat FF website, kelebihan PLATINUM ni lagi..aku pon dah lupa...ng...cam aku..aku selalu pi kat subang jaya...okla...facility sama memang hebat..gym baru kan...ada steam bath and sauna...ada swimming pool gak (ni kat  subang jaya ye)

Korang google la kat mana branch yg dekat ngan umah kor
Kontrak aku setahun, aku dah start bulan middle June 2010, so kontrak expired bulan June 2011 la..

Reason sebab aku nak berenti?

Banyak personal reason sebenarnya....Tak sempat2 nak pi...jauh pon satu hal...nak amik anak lagi...Aku ingat nak join gym yg boleh aku bawak anak aku sekali....kat area umah aku ni ..ada baru bukak...of course gym yg murahan jer..tak de sauna bagai...tapi ok la ...yg penting aku selalu boleh pi tanpa halangan kan....

So...sapa2 yg berminat atau ada kawan2 yg minat, boleh email aku or tinggal komen....nanti aku follow up....

No comments:

Post a Comment