Monday, October 11, 2010

Weekend...Sabtu 9 Oct 2010


Sabtu hari tu, aku ada class seperti biasa....Time lunch aku makan bubur lambuk aku beli siap2 kat petrol pum..Mals nak kuar makan time lunch nanti..Class aku dari pagi sampai kul 5pm.......

 So belah malamnya pi jalan2 ke Subang parade..Aku punya printer Canon yg baru je aku beli dah rosak..paper jem....Ada jer warranty...tapi lupa resitnyer aku letak kat mana..So...aku nak pi usha2 laser printer...dah malas pakai inkjet2 ni..... tapi last2 tak beli pon...Esok nak datang lagi..Sebab masa terhad...nak makan lagi kan...

   Kitaorang first time makan kat Sakae Sushi....Okla not bad....Ni benda yg aku order...


Namanyer Kimuchi Ramen..Harga dia RM12.90...Aku suka benda yg bersup2 dan pedas..Rasa dia ada ala2 tom yam tapi tak la sepower tom yam....


                                              Ni yang laki aku order...Unagi & tempura bento....


Ni air anak aku share ngan aku...Jus oren yg ada jeli dlmnya...Best gak...Rm6.50 sebotol  rasanya...


Ni gambar real...Sudu dia besar ko....


Ni laki aku punya...Siap ngan nasi...


Ni tauhu lembik...tapi best...aku suka...set datang sekali yg laki aku order tu....


Aku sure kena tambah serbuk lada ni utk extra spicy....


laki akunyer air..Japanese Tea...


Hahahahah...aku makan kuah jer...Aku ni selalu makan tak habis...Mee dia cam mee segera jer...Aku makan skit jer... Ni la balance makanan aku... Anak aku tak nak share ngan aku...membazirnya aku....


Licin laki aku makan....Bagus2...


Hari ni makan okla...tak la over...terkawal la gak..tapi tak de exercise....Penuh ngan aktiviti... cam ner nak lose weight ni....???? huhuhu

No comments:

Post a Comment