Wednesday, October 13, 2010

Risau...

Cik P dah datang melanda...huhuhu...rasa bloated je....Aku risau jer...Dapat rasakan yg tiada penurunan berlaku minggu ni..Dapat menten pon aku kira bersyukur...Makan still in control....Malam tak makan berat...Exercise setakat ni...selang sehari jer...Sakit kepala dengan hebat berlaku apabila aku control sgt makan...so tak leh nak exercise..ceh alasan lagi...heheehhe...

Aku risau ni...takut berat tak turun cam ner ek????huhuhuhu..Actually kan....time initial weighing tu...aku baru je lepas baik dari cirit birit n food poisoning...So, semua air dalam badan aku berkurang la (aku rasa la sbb aku tak lalu makan n minum)...tu yg ringan skit tu...Sekarang ni...aku asyik minum air kosong jer...n of coz berat aku naik...huhuhuh...tak tau nak risau pasal berat air or berat badan...korang rasa, korang faham tak apa yg aku maksudkan ni...??? ye la timbangan hari jumaat ni, bukan nak kira, ko gemuk air ker, gemuk angin ker, ...janji berat pada scale kan. (aku bukan saja cari alasan tau...kot2 la ada yg kata, mentang2 berat naik, byk je alasan...huhuhuh.)....aku masuk TBL3 ni pon utk diri aku sendiri..bukan utk org lain...Apa yg aku tulis kat sini saja nak share perasaan n for my personal motivation....Apapun...aku yg kena berusaha sendiri utk berjaya kan.... fuh....Aku kena berusaha demi timbangan jumaat ni....tapi esok ada one day seminar kat One World Hotel...Adussss....

4 comments:

  1. betul tu...yg penting ms timbang...hu hu hu lin pun tgh P ni...tu yg NAFSU BERMAHARAJALELA

    ReplyDelete
  2. eh...br prasan le..kite 1 group tau...kite ade tinggalkan email add dkt ikanye blog

    ReplyDelete
  3. heh...minum air byk xper lar kak..minum air kosong boleh bakar kalori..jgn minum air manis..add aida juga yek..!! :)

    ReplyDelete
  4. ina : huhuhu...tu la...tengok je la..timbangan hari jumaat ni cam ner...kita satu group ek...ok..nanti saya tgk email..

    bambam: tanks for the advice... :)

    ReplyDelete