Friday, October 22, 2010

Update la skit....huhuhu

Fu fuh....dah bersawang blog aku ni...lama tak update...Bz..
..tak de mood pon satu hal..mentang2 la berat naik last week...huhuhu..malas nak cakap banyak la kan...Meh aku review balik rasanya kenapa berat aku naik last week...
1. Aku tengah peod..bloated semacam jer....badan takung air....
2. Aku baru je lepas kena cirit birit, so badan tgh nak adapt
3. Aku dah start diet... 2 weeks before join TBL3 ni....berat aku turun 2kg every week...So last week dah susah nak turun la kot..
4. Aku suka makan asam masin @ asam boi yg masam n masin sebagai snek....Aku baru tau yg garam tu attract water...tu yg berat naik tu....so aku kena kurang kan makan asam2 ni....isk memang faveret aku dari dulu ni...
5. Aku belum pushkan diri aku utk wworkout dgn hebatnya...Just workout like2 jer...manja2 jer..asal kuar peluh....huhuhuhu...bila la stamina aku nak increase ni....

So...selepas aku mengenal pasti faktor kenaikan berat aku last week, agak2 berat aku turun tak even 100gm this week?????    JAWAPANNYA...

.
;
;
;
;
;
;
;
;
TUNGGU>>>>...huhuhuhuhuhu.....

No comments:

Post a Comment