Monday, October 11, 2010

Masa untuk ke Gym...

ok...masa bekerja sudah cukup untuk hari ni...malam karang sambung lagi ok...Siala la berkemas untuk ke Gym...memang aku terpaksa pi gym gak sebab aku dah telan 2 biji pil total lean...So, kalau telan tapi tak exercise, memang tak effect langsung la pill tu..Memang kena exercise baru effective...oarang la kata...aku baru je makan 6 kali...huhuhuhu..tak leh nak bagi review lagi...kalau bagus, aku akan bgtau bagus....kalau aku diam tu ..maksudnya no komen...mungkin aku yg silap cara makannyer ke kan....

  Aktiviti sepanjang weekend ..insyaAllah akan diupdate kemudian...best plak aku tgk bila letak2 gambar ni..So...aku nak upload gambar2 yg aku makan...hahhahahah...

    Setakat hari ni....aku breakfast ngan roti walnut wholemeal yg aku beli kat rotiboy subang parade semalam...pastu minum air kosong jer..setakat ni nak menghampiri 1.6L...disulami ngan Aple hijau sebijik...ops..ada gak aku makan biskut iko 1 keping...Ada lagi sekeping tu....Dalam sepeket kan ada 2 keping..aku lalu makan sekeping jer...kenapa la aku tak lalu nak makan biskut2 yg healthy ni.....huhuhuhu...
Sekarang ni aku sedang sendawa = angin ngan hebatnya.....badan @ perut aku ni cepat betul masuk angin kalau makan lambat skit....huhuh.....pastu silap2 hari bulan..angin akan naik ke kepala and aku terus sakit kepala dan satu keje pon tak leh nak buat..termasuk la exercise...yg bestnyer lak...aku pon jadi tak lalu nak makan..pasal, kalau angin dah kronik, bila makan aku akan muntah balik...huhhuuh...tapi aku tak suka la weight loss ngan cara tak healthy tu...effect akunyer fokus utk study...oooo...aku telan la jugak biskut iko yg sekeping lagi ni....utk alas perut yg berbunyi2 ni....huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment