Friday, October 8, 2010

Reebok Easytone...

Heehheheh...puashati sangat dah dapat sambar satu kasut baru..kan aku dah bgtau hari tu..kalau berat aku turun ke 70kg, aku akan beli kasut sukan baru kan....so..tadaa....


Inilah kasut reebok easytone baru aku... Harga dia = RM349 (untuk yg nak tau, bukan menunjuk yer ). Easytone ni katanya bagus untuk membentuk otot2 kaki n punggung...hhuhuhu...best2....Salesman tu cakap...kalau pakai kasut ni pi kemana2, shopping n jalan2...dah tak perlu pi gym dah....hehehheheh...poyo je la tu....tapi aku memang nak pakai kasut ni kemana2 saja la pasni...termasuk pi gym...nanti kalau rajin aku bagi review...

Pastu dapatla t shirt ni free. price tag kat t shirt ni  RM 59.90...okla kan...
                         
Ada 2 warna ..Hijau n putih...Aku pilih warna putih...Pakai kat umah je la..Sbb jenis yg ikut shapenyer shirt..


      
Pastu aku jalan2...terjumpa lak ngan botol air yg cumil ni...Terkinja2 jap nak... 700ml...Padahal dah ada byk bekas air pon...Yg ni kecik skit...boleh letak dlm bed..hehehehhe....nak diet kena minum byk air kan....Pastu, sebelah dia tu, bekal..Kekononnya nak bawak bekal la..Roti ke...buah ker....ada 4 compartment dlm bekas tu...Best2....



Dah alang2 aku beli kasut baru..aku beli la stoking baru gak....hehehhehe..pink gitu...


Ha...ni pon gadget terbaru aku...before ni aku timbang pakai penimbang analog jer..tak berapa accurate la kan...So tgadi aku gi beli kat guardian jusco bukit raja...RM 38.80.....Satu function je la ada pon...tak de la nak measure fat % bagai...okla...Cantik...red colour....



Ha...gadget ni dah seminggu aku beli...tapi belum digunkan secara intensif lagi la....Namanyer bluetooth mp3 player...Aku pakai handphone nokia c6...Hp tu aku beli sekali ngan bluetooth player ni...hp nokia express music aku dah cam weng2 je..so aku trade in ngan hp baru....Tujuan aku beli ni adalah untuk aku pakai time aku bertrademill...poyo je kan...haahhahaha....


Agak2...dah berabis beli gadget ni....berat aku turun tak next week??? huhuhu...

3 comments:

  1. salam singgah...

    good luck yek... saya nk join tbl3 tp terlewat sudah,...so follow dr belakang tabir yo laaa kan

    ReplyDelete
  2. Salam Faiza : thanks for the support..Jom sama2 berdiet...hehhehe

    ReplyDelete
  3. Salam,
    Rai tgh survey nk beli kasut ni, utk aerobik... awak beli kat mana eks? ok tak?

    ReplyDelete