Monday, October 4, 2010

Update Week 2

    Hari ni ada berita gembira...even still dalam mood sedih....huhuhuh...lupakan yg sedih2 itu...Pagi tadi aku timbang..alhamdulillah turun lagi 2 kg...terkejut gak aku..Sebab Ahad tu byk open house aku attend...Walau makan skit2 jer..tapi still makan la kan...Workout last week pon kurang pasal aku tak berapa sihat 2-3 hari tu..Makan still macam biasa...just malam tu kurangkan skit la...So...tercapaila berat aku di angka 70kg...Fush...cam tak caya jer..Ye la...before posa hari tu berat aku 78kg...jgn tak caya...sekarang ni 70kg..Aku target kalau dah berat 70kg, baru aku nak beli sport shoe baru...heheheheh...best2....petang ni boleh shopping....

   kepala aku tengah berdenyut2 skang ni...malam tadi perut aku berangin giler...pasti sebab aku tak makan malam tadi....Aku ni sedih2 sampai tak lalu nak makan tau...pagi ni, asyik sendawa nak muntah jer..Aku breakfast ala kadar jer sbb memang tak lalu nak telan...tapi ada la makanan yg mengalas perut aku ni....

So next target aku....next week aku mesti dapat 68kg..dah lama tak cakap angka 6 kat depan ni..tak sabar rasanya...Petang ni InsyaAllah pi gym ngan kasut baru...ahhahaah....reward for myself...

No comments:

Post a Comment